Informatie over het coronavirus

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele wijnen in jouw winkelmandje van je vorige bezoek. Wil je deze wijnen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

Wij begrijpen dat je vragen hebt rondom het coronavirus en de levering van je wijn. Wij kunnen onze service blijven garanderen zoals je van ons gewend bent; wij leveren – via PostNL – nog steeds je favoriete wijn aan huis. Wij houden de ontwikkelingen via de FOD Volksgezondheid - coronavirus in de gaten en perken alle risico’s in waar we kunnen.

Komt mijn bestelling op tijd?

PostNL probeert zo snel mogelijk alle bestellingen te verwerken. Bekijk de pagina over levertijd voor de meest recente updates rondom levertijden.

Hoe veilig is bestellen bij de Wijnbeurs?

De kans is minimaal dat het virus wordt overgedragen bij het aanraken van pakketten. Daarnaast hoef je de deur niet uit en daarmee kun je contact met anderen voorkomen. De extra maatregelen van PostNL beschrijven wij hieronder.

De maatregelen in ons magazijn:

Alle medewerkers in het magazijn volgen een strikt protocol, waarbij er onder andere nog vaker de handen worden gewassen en er in gescheiden ploegen wordt gewerkt.

De maatregelen vanuit PostNL:

PostNL neemt daarnaast ook extra maatregelen om het directe contact zo veel mogelijk te beperken. Zo hoef je geen handtekening meer te zetten voor ontvangst. PostNL vraagt je de laatste 3 tekens van uw identiteitskaart en noteert deze in het handtekeningveld. Alle pakketten worden gewoon bij je thuis geleverd, wellicht met enige vertraging en het kan voorkomen dat je aankoop in meerdere levermomenten is opgesplitst. We vragen hiervoor je begrip.

Neem bij overige vragen gerust contact op met onze klantendienst: 078 486 942 of contact@wijnornelis.be