Klachten

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele wijnen in jouw winkelmandje van je vorige bezoek. Wil je deze wijnen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

Onze excuses! Als je dit leest, ben je ergens niet tevreden over en dat spijt ons. Klanttevredenheid staat bij ons namelijk hoog in het vaandel. Helaas kunnen er soms fouten gemaakt worden, maar die zijn er om opgelost te worden. Heb je een klacht, stuur dan een e-mail naar contact@wijnornelis.be. Wij zullen binnen 48 uur contact met je opnemen en je klacht in behandeling nemen. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer 078 486 942

Bezwaar indienen bij de directie van Wijn Ornelis
Vind je dat je klacht niet juist is afgehandeld? Dan kan je jouw klacht indienen bij de directie van de Wijn Ornelis. Na het ontvangen van de reactie van de klantendienst heb je 6 weken de tijd (gerekend vanaf de datum van de reactie van de klantenservice) om een brief naar de directie te sturen. Het is van belang dat je in de brief de volgende informatie duidelijk weergeeft: je naam, adres en telefoongegevens, een heldere omschrijving van de klacht en - indien van toepassing - je rekeningnummer. De directie van de Wijn Ornelis streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Geschillencommissie
Indien je niet tevreden bent met de oplossing die de Wijn Ornelis je biedt, kan je een klacht indienen bij de Safeshops of BeCommerce. Ook kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.